خرید اینترنتی ساعت مچی سیلیکونی پوما
خرید اینترنتی ساعت مچی سیلیکونی پوما
پنج شنبه 19 فروردين 1395 ساعت 11:40 | بازدید : 278 | نویسنده : هادی | ( نظرات )

خرید اینترنتی ساعت مچی سیلیکونی پوما

خرید پستی ساعت مچی سیلیکونی پوما از فروشگاه آرکاشاپ

خرید ساعت مچی,خرید ساعت,خرید پستی ساعت,خرید اینترنتی ساعت

ساعت مچی سیلیکونی پوما

بار دیگر با یک ساعت مچی پسرانه سیلیکونی همراه شما هستیم. این ساعت که مورد استقبال دختر خانم های عزیز هم واقع شده است می تواند نیاز هر دو جنس را از داشتن یک ساعت شیک برطرف نماید. می توانید با پر کردن فرم خرید این ساعت را در اختیار خود داشته باشید.

ویژگی های کلیدی:

طراحی بی نظیر و ظرافت خیره کننده

 جنس محصول: سیلیکونی

دارای رنگ بندی زرد و آبی

تنظیم بند برای انواع سایز مچ دست

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۰۵۵۹۱۴۲۲ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

خرید ساعت ارزان,خرید ساعت خوشگل,خرید ساعت هدیه

saate silikuni puma2

این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های  اسپورت با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی پوما است. بر روی صفحه‌ی این ساعت، یک صفحه‌ی مشکی رنگ دیگر، تشکیل شده از دو نیم‌دایره با قطرهای مختلف قرار دارد که ظاهری خاص و جذاب به آن داده است. بدنه‌ی این ساعت از آلیاژهای فلزی ضد زنگ ساخته شده که در کنار بند پلی اتانی آن، حس بسیار خوبی را به شما انتقال می‌دهد.

saate silikuni puma3

saate silikuni puma6

محصول مشابه:

پسران و دختران عزیز می توانند از لینک زیر ساعت زیبایی رو مشاهده کنند.

خرید اینترنتی ساعت مچی طرح Loreo

saate silikuni puma4

برند پوما PUMA همان طور که از اسمش پیدا از قدیم الایام در زمینه تولید ساعت مچی اسپورت و جوان پسند نسبت به دیگر مارک ها محبوبیت خاصی دارد زیرا که کمپانی دوست دارند بیشترمحصولات خود به صورت اسپورت و متمایز نسبت به دیگر برند های تولید کند تا طرفداران خود رو با تولید ساعت های جدید بیشتر کند. در سال ۲۰۱۵ نیز با معرفی این مدل ساعت مچی بند چرم صفحه گرد بزرگ محبوبیت خود در بین دوست دارن ساعت مچی پوما بیش از پیش کرد.

saate silikuni puma5

ساعت puma :
یکی از دلایلی که ‌شرکت‌ها ترجیح می‌دهند از بند‌ لاستیکی برای ساعت‌ها استفاده کنند این است که استفاده از بند فلزی موجب می‌شود تا در نهایت وزن ساعت زیاد شود و سنگینی آن در مدت زمان طولانی که به دست بسته می‌شود اذیت کننده باشد. بند‌های چرمی هم بعد از مدتی آن حالت زیبای خود را از دست می‌دهند و احتمال پوسیده شدن آن‌ها وجود دارد. اما بند‌های لاستیکی ماجرا را عوض کرده‌اند، این بند‌ها علاوه بر این که باعث می‌شوند تا ساعتی سبک وزن داشته باشیم، زیبایی خود را هم در طی زمان از دست نمی‌دهند و به همین علت بیشتر ساعت‌های ساخته شده توسط شرکت پوما معمولا بند لاستیکی دارند.

saate silikuni puma8

طراحی بی نظیر و ظرافت خیره کننده

دارای صفحه نمایش گرد

جنس محصول: سیلیکونی

منبع انرژی باتری

دارای رنگ بندی زرد و آبی

تنظیم بند برای انواع سایز مچ دست

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۰۵۵۹۱۴۲۲ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

خرید ساعت پسرانه,خرید ساعت دخترانه,ساعت مردانه,ساعت زنانه


برچسب‌ها: خرید آنلاین ساعت puma , خرید آنلاین ساعت مچی سیلیکونی پوما , خرید اینترنتی خرید ساعت پوما دخترانه , خرید اینترنتی ساعت , خرید اینترنتی ساعت مچی پسرانه , خرید اینترنتی ساعت مچی سیلیکونی پوما , خرید پستی خرید ساعت پوما دخترانه , خرید پستی ساعت , خرید پستی ساعت puma , خرید پستی ساعت مچی سیلیکونی پوما , خرید ساعت , خرید ساعت ارزان , خرید ساعت پسرانه , خرید ساعت پوما دخترانه , خرید ساعت خوشگل , خرید ساعت دخترانه , خرید ساعت مچی , خرید ساعت هدیه , ساعت puma , ساعت زنانه , ساعت مچی پسرانه , ساعت مچی سیلیکونی پوما , ساعت مردانه , فروش آنلاین خرید ساعت پوما دخترانه , فروش آنلاین ساعت puma , فروش آنلاین ساعت مچی پسرانه , فروش آنلاین ساعت مچی سیلیکونی پوما , فروش ارزان خرید ساعت پوما دخترانه , فروش ارزان ساعت puma , فروش ارزان ساعت مچی پسرانه , فروش ارزان ساعت مچی سیلیکونی پوما , فروش اینترنتی ساعت مچی سیلیکونی پوما , فروش پستی ساعت مچی پسرانه , فروش نقدی خرید ساعت پوما دخترانه , فروش نقدی ساعت مچی پسرانه , فروش نقدی ساعت مچی پوما , فروش نقدی ساعت مچی سیلیکونی پوما ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان amirhoseinjan و آدرس amirhoseinjan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 125
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 53
:: بازدید ماه : 2137
:: بازدید سال : 6604
:: بازدید کلی : 59834